dinsdag 24 juli 2012

Hallo daar

Hierbij dan mijn eerste bericht.
Het stelt niet voor en toch vind ik het wel spannend.
Hoe ga ik dit nou aanpakken...
Waar begin ik? Wat vinden mensen leuk?
'Gewoon doen' zeggen ze dan.
Nou, here goes:

Op dit moment ben ik met nogal wat verschillende dingen bezig.
Eigenlijk te veel om allemaal in 1 keer te laten zien dus doe ik het maar stuk voor stuk.

De laatste tijd ben ik helemaal gegrepen door het haken.
Ik heb verschillende dingen gemaakt en heb nog het een en ander liggen wat nog afgemaakt moet worden (oeps).
Hierbij een paar afgeronden dingen:


baby uil, mama uit moet nog vleugels hebben


luchtballon voor de oudste (moet 'm nog een keer ophangen)

*BLUB*

'Ollie' de schildpad


Deze haakprojecten heb ik uit diverse boekjes gehaald.

Op dit moment is een draak in de maak.
Het lijf is af, nu de rest nog een keer maken.
Daar gaat denk ik nog even duren want heb op dit moment andere projecten waar ik mee bezig ben.
Ik zal dat de volgende keer laten zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten